Online diensten

Via Online diensten kunt u op ieder moment uw logistiek via het web regelen. Zo kunt u verzendopdrachten aanmaken en versturen, of voorraadniveaus en bewegingen raadplegen van uw goederen die staan opgeslagen in een Fritom warehouse.

Klik hier om verder te gaan naar WMS Online

Klik hier om verder te gaan naar TMS Online / Track & Trace.

 

MEDEDELING


Geachte relatie,

dinsdag 31 oktober en woensdag 1 November is er geen dienstverlening mogelijk naar Duitsland (Nationale Feestdag en rijverboden).
Dit heeft invloed op de transittijd van uw internationale zendingen.
Gezien de korte werkweek en rijverboden is het voor ons moeilijk om op voorhand aan te geven wanneer uw zending geleverd gaat worden, voor een indicatie vragen we u contact met ons op te nemen. Makkelijkste is per e-mail naar customer.service@sandersfritom.nl of internationaal@sandersfritom.nl.
Zoals we het nu zien zullen we maandag 30 oktober enkel in de Ruhr gaan uitleveren, donderdag 2 november en vrijdag 3 november in overleg (en afhankelijk van de volumes).
Leveringen naar Duitsland (en landen waarvoor we door Duitsland moeten rijden om er te komen) zullen dus niet volgens de normale dienstverlening geleverd worden.

Hopende u voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

Team Sanders|Fritom B.V.