Veelgestelde vragen

Waar kan ik mijn zendingsnummer vinden?

Uw zendingsnummer kunt u vinden linksboven in de mail die wij hebben gestuurd met uw Track & Trace code. Heeft u deze mail niet ontvangen? Neem dan contact op met de afdeling customerservice via customer.service@sandersfritom.nl of bel 0413-224444 en vermeld hierbij uw postcode en naam.  

Wanneer worden mijn goederen bezorgd?

 

In de Track & Trace staat het geplande tijdstip waar en wanneer wij uw goederen zullen afleveren.

 

Kan ik mijn zending op een specifiek tijdstip ontvangen?

Neem contact op met degene waarbij u de goederen heeft besteld voor meer informatie hierover.

 

Hoe laat komt de chauffeur precies?

Onze routes zijn minder fijnmazig dan een post- en pakketbezorger. Hierdoor is het lastiger om een precieze tijdsindicatie te geven. Via de Track & Trace vindt u het meest actuele tijdstip van levering terug. Als uw emailadres bij ons bekend is, sturen wij u de Track & Trace link in de avond voor de dag van levering.   

Ik heb een Track & Trace ontvangen maar het tijdsvak komt niet uit, kan de chauffeur eerder/later komen?

Wij kunnen helaas de route niet meer wijzigen. Indien wij de goederen bij de buren of op een alternatieve locatie (bijvoorbeeld achter de poort of op de oprit) kunnen plaatsen neem dan contact met ons op via customer.service@sandersfritom.nl of bel 0413-224444. Als dit niet mogelijk is dan nemen wij de goederen vandaag mee retour en wordt er een nieuwe leverdatum ingepland, geef dit wel door aan onze customerservice.

Het afleveradres klopt niet. Kan dit nog gewijzigd worden?

Als het afleveradres niet klopt kunt u contact opnemen met de afdeling customerservice via customer.service@sandersfritom.nl of bel 0413-224444 en vermeld hierbij het zendingsnummer en het juiste adres.

Hoe draagt Sanders|Fritom bij aan een duurzame wereld?

Bij Sanders|Fritom zijn wij bewust van onze impact. Daarom hebben wij in onze strategie bepaald dat we ons als logistiek dienstverlener willen onderscheiden door duurzame maatschappelijke betrokkenheid te combineren met klantgerichtheid, flexibiliteit en ondernemerschap.
Onderdelen van dit plan zijn te lezen bij Fueled To Sustain.

Worden mijn goederen naar boven gebracht?

Onze levering vindt plaats tot de eerste drempel / toegangspoort op de begane grond of tot waar we met een palletwagen kunnen komen. Wij brengen goederen niet naar binnen en/of naar boven. Voor een flat/appartement betekent dit tot aan de ingang van het complex. Wij kunnen met een palletwagen niet over grind, drempels, gras of onverharde paden.

De Track & Trace geeft aan dat de goederen geleverd zijn maar u heeft nog niks ontvangen?

Onze excuses! Er is iets misgegaan waardoor we uw goederen niet hebben kunnen bezorgen. Neem contact op met onze afdeling customerservice via customer.service@sandersfritom.nl of bel 0413-224444

Heeft u geen Track & Trace ontvangen?

Wij versturen een Track & Trace bericht pas wanneer wij een opdracht hebben ontvangen om goederen te leveren. Tevens dienen wij uw e-mailadres te hebben ontvangen om de Track & Trace link toe te sturen. Neem contact op met degene waarbij u de goederen heeft besteld voor meer informatie over uw levering. Voor verdere vragen kunt u contact opnemen onze afdeling customerservice via customer.service@sandersfritom.nl of bel 0413-224444.

Bent u niet thuis tijdens de levering?

Om uw goederen toch snel en veilig te leveren, is het misschien mogelijk om deze goederen op een alternatieve locatie af te leveren. Kunnen we de goederen bij de buren of op een veilige plek (bijvoorbeeld achter de poort of op de oprit) plaatsen? Neem contact op met customerservice via customer.service@sandersfritom.nl of bel 0413-224444 Mocht u de goederen toch op een andere dag willen ontvangen, neem dan contact op met onze afdeling customerservice.

Wilt u dat de chauffeur telefonisch contact met u opneemt voor de levering?

Neem contact op met de afdeling customerservice via customer.service@sandersfritom.nl l met daarin vermeld uw zendingsnummer en postcode, hoeveel minuten van tevoren u gebeld wilt worden en uw 06 nummer.

Wat gebeurt er met de verpakkingsmaterialen en pallet(s)?

Wij leveren de goederen bij u af zoals ze zijn verpakt en aangeleverd door uw leverancier. Wij nemen géén verpakkingsmaterialen en pallet(s) mee retour. Mits u gebruik maakt van het Europallet omruilsysteem.

Wat zijn onze openingstijden?

Wij zijn telefonisch en via de mail te bereiken op maandag tot en met vrijdag van 08:00 – 18:00 uur. Wij zijn bereikbaar via customer.service@sandersfritom.nl of bel via 0413-224444.

Op welke (feest)dagen rijden wij niet?

Nederland 2024 Feestdagen Rijden wij?
maandag 1 januari
Nieuwjaarsdag
nee
vrijdag 29 maart
Goede Vrijdag
ja
zondag 31 maart
Pasen
nee
maandag 1 april
Pasen
nee
zaterdag 27 april
Koningsdag
nee
zaterdag 4 mei
Dodenherdenking
ja
zondag 5 mei
Bevrijdingsdag
ja
donderdag 9 mei
Hemelvaartsdag
nee
zondag 19 mei
Pinksteren
nee
maandag 20 mei
Pinksteren
nee
woensdag 25 december
Kerstmis
nee
donderdag 26 december
Kerstmis
nee
dinsdag 31 december
Oudejaarsdag
ja

 

Internationaal 2024*:

Landeninformatie internationaal wegvervoer (inclusief rijverboden) | evofenedex

*Graag rekening houden met brugdagen zoals bijvoorbeeld de dag na Hemelvaartsdag, geregeld ervaren wij aangepaste openingstijden op deze dagen.

Hoe kun je het beste je labels bevestigen?

Hoe kan ik het beste mijn goederen verpakken en adresseren?

Welke ADR goederen mogen jullie vervoeren?

Wij mogen alle ADR goederen vervoeren behalve alles met betrekking tot klasse 1 en alles met betrekking tot klasse 7. De overige ADR klasses mogen wij vervoeren.