Ook interesse in de online diensten van Sanders|Fritom?
De digitale wereld van nu brengt veel voordelen met zich mee. Bij Sanders|Fritom zorgen wij ervoor dat u online volledige grip heeft op uw logistieke keten. Zoals het online insturen van uw verzendopdrachten via een EDI koppeling of onze TMS Online bestelportal. Of de status van uw voorraad inzien en het volgen van zendingen. U bent 24/7 real-time in controle en op de hoogte van de status van uw goederen.
Mijn Fritom is uw persoonlijke digitale Transport Management Systeem (TMS). Op dit online digitale platform heeft u met uw persoonlijke inloggegevens toegang tot alle informatie omtrent uw zendingen. Ook het inboeken van zendingen doet u gemakkelijk en snel via Mijn Fritom.
Wat u kunt verwachten in Mijn Fritom:
Door middel van koppelingen tussen uw en onze systemen beschikt u snel over de benodigde informatie. Met een rapportage op maat volgt u uw bedrijfsprocessen op de voet. Zo beschikt u over:
Deze rapportages dienen vormen de basis voor het bijsturen en aanpassen van de logistieke processen. Zo houden we samen in de gaten waar het scherper en beter kan. Samen gaan we voor het best haalbare resultaat.
Bij Sanders|Fritom vinden we het erg belangrijk om voorop te lopen met de laatste ontwikkelingen. Doordat de Fritom Group een eigen R&D-afdeling heeft, kunnen we dit ook altijd realiseren. Investeren om voor onze klanten net dat beetje extra te kunnen bieden, is voor ons niet iets dat we uit de weg gaan. Duurzame relaties, persoonlijk contact en heldere afspraken: dat is wat Sanders|Fritom onderscheidt als logistiek dienstverlener.
Ook interesse in de online diensten van Sanders|Fritom?
Afdeling Sales
Sören Cornelissen